Mulţi oameni creează un newsletter deoarece le-a fost spus că „este bine” pentru afacerea lor, dar nu cred cu adevarat în ceea ce transmit și lucrul acesta se vede din e-mail-urile trimise!

Oamenii sunt ocupați. Nu vor vedea toate actualizările de pe rețelele de socializare și cu siguranță nu își vor mai aminti să verifice periodic site-ul dvs. Dar ei s-au înscris la newsletter-ul dvs. deoarece VOR să audă NOUTĂȚI despre afacerea dvs. Ei cred că aceasta îi poate ajută să rezolve o problemă sau să obțină rezultate mai bune. Doar că vor să audă asta de la tine în mod corect.

Dacă nu credeți în ceea ce faceți, clientul dvs. va simți asta iar abonații vor fi mai puțin implicați și receptivi la mesajul transmis.

Un newsletter de succes necesită o schimbare în gândire. În loc să-i spuneți clientului despre ultima dvs. vânzare și un articol aleatoriu pe care l-ați scris pentru că ar trebui să includeți un articol în buletinul de știri – încercați să trimiteți un newsletter prin care să comunicați cu clienții dvs.

Pașii pentru a crea un newsletter de succes:

1. Fii profesionist cu newsletter-ul tău!

Primul pas este să te decizi să fii “profesionist”. Asta înseamnă să utilizezi un serviciu de poștă electronică, cum ar fi Aweber sau Mailchimp (nu trimite niciodată din contul tău personal), trimiteți numai persoanelor care se înscriu la newsletter-ul tău și stabilește de la început cât de des vei trimite e-mail (zilnic? lunar? Oamenii vor să știe la ce să se aștepte.)

2. Nu-l face despre tine!

Acesta este cel mai important pas pentru un newsletter de succes. Nu te mai gândi la ceea ce vrei să vinzi – și identifică-te, în schimb, cu clientul tău. Ce face săptămâna asta? Cu ce probleme se confruntă? Cum îl poți ajuta?

Buletinul informativ trebuie să fie relevant și util pentru clientul tău. Da, poate include oferte, dar trebuie să fie în beneficiul clientului.

Când reușești acest lucru și creezi un e-mail cu adevărat util și relevant, vei vedea cum clienții tăi vor interacționa și chiar îl vor transmite mai departe prietenilor lor!

3. Fă-l ușor de vizualizat!

Cât timp petreci citind un e-mail? Probabil doar câteva secunde înainte de a decide dacă citești mai departe sau să îl ștergi. Faptul că mulți oameni verifică e-mailurile pe un dispozitiv mobil, trebuie să te ajute să înțelegi că e-mailurile trebuie vizualizate cu ușurință cu ajutorul titlurilor, secțiunilor, etc.

4. Fă-l utilizabil!

Simplifică metoda prin care clienții pot face acțiuni. Ce vrei că ei să facă? Să cumpere ceva? Să citească postarea ta pe blog? Să-l trimită unui prieten? Să-l distribuie pe rețelele de socializare? Decide-te din prima și pune acțiunea în e-mail.

Includeți fraze de acțiune precum „Faceți clic aici pentru a citi …” Nu vă fie frică să menționați și să vă conectați cu oamenii. Mulți nu vor parcurge întregul e-mail, așa că puneți acțiunea până la ultima linie!

5. Scrie un titlu potrivit pentru conținut!

Titlurile reprezintă o parte esențială a unei postări de succes – același lucru se întâmplă și cu e-mailurile! Dacă ai un titlu plictisitor (Ex: „Newsletter-ul din iunie”), clientul tău va șterge e-mailul înainte de a-l deschide! Nu contează cât de fantastic este conținutul: Nu îl va vedea niciodată dacă nu îi place titlul.

6. Testează e-mail-urile pe mai multe tipuri de telefoane și platforme de e-mail!

Efectuează câteva teste înainte de a face trimiterea de emailuri. Asigură-te că testezi cum arată aceasta în diferite formate și în special pe dispozitivele mobile, unde majoritatea e-mailurilor sunt deschise.

Newsletter-ul nu este doar un alt element de marketing care trebuie bifat pe lista, este mai degrabă o modalitate de a te conecta cu viitori și potențialii clienți. Când abordezi newsletter-ul ca o modalitate de a arăta clienților cum înțelegi nevoile lor și le poți oferi sfaturi utile pentru a le rezolva, vei observa că tot mai mulți vor interacționa și vor deschide email-ul.

Astfel vei descoperi faptul că newsletter-ul poate fi ușor de scris atunci când îl vezi ca o modalitate esențială de a te conecta cu clienții, și nu doar de a-ți promova produsele.