O frază destul de des căutată în Google, ceea ce sugerează că există mulți proprietari de afaceri care au auzit despre Google Ads, dar nu sunt siguri dacă și cum poate funcționa pentru ei.
O să vă explicăm de ce noi considerăm că reclamele în Google pot funcționa pentru aproape orice tip de afacere.
Iată o listă cu 10 motive și explicația pentru fiecare:
1. Campaniile Google Ads sunt scalabile
Campaniile Google Ads sunt foarte scalabile, motiv pentru care unele companii cheltuiesc milioane de dolari pe an în publicitatea prin acesta. O campanie prin Google Ads care convertește la o rată profitabilă elimină cheltuielile realizate în mod arbitrar pentru campania respectivă. Puteți crește bugetul, iar câștigurile și profiturile dvs. vor crește în mod corespunzător. Acest lucru face ca anunțurile Google să fie extrem de eficiente pentru companiile care au nevoie de o mulțime de potențiali clienți, dar care nu au foarte mult timp să îi caute direct.
2. Anunțurile Google sunt măsurabile
În comparație cu canalele tradiționale de marketing, cum ar fi TV și print-ul, marketing-ul online este foarte ușor de măsurat, iar Google Ads este unul dintre cele mai măsurabile canale online. Este dificil să faci măsurători exacte în SEO pentru că nu poți ști mereu ce acțiuni au dus la creșterea sau scăderea clasamentelor. Prin comparație, anunțurile din Google sunt mai transparente, oferind o mulțime de metrici care vă permit să vedeți la un nivel profund ce funcționează și ce nu. Puteți determina destul de repede dacă o campanie doar consumă bani sau e profitabilă.
3. Anunțurile Google sunt flexibile
Anunțurile Google oferă numeroase opțiuni, astfel încât să puteți personaliza campaniile și anunțurile dvs. în funcție de nevoile specifice. De exemplu, cu anunțurile Google puteți:
- afișa anunțul numai persoanelor care caută un cuvânt cheie exact, cum ar fi „hotel Bușteni”.
- utiliza extensiile de anunțuri pentru a afișa un număr de telefon, alte linkuri către site-ul dvs. sau locația fizică.
- afișa reclame publicului după locație, ora din zi, limba, browser-ul sau tipul de dispozitiv utilizat și multe altele.
4. Anunțurile Google sunt mai rapide decât SEO
Pentru noile companii și site-uri web, poate dura luni de zile pentru a vedea rezultatele SEO. Acest dezavantaj a fost denumit ”efectul cutiei de nisip Google” – oamenii presupunând că Google intenționat filtrează site-urile noi și nu le afișează în rezultate. Problemele sunt concurența acerbă și nevoia de timp pentru ca un site să ”câștige” referiri și trimiteri.
Google Ads reprezintă o soluție excelentă pentru noile companii, deoarece nu trebuie să așteptați atât de mult timp pentru a vedea rezultatele. În timp ce lucrați pe partea de SEO puteți investi resurse și într-o campanie plătită la Google și puteți obține imediat afișări și click-uri.
5. Anunțurile Google sunt (de obicei) mai ușoare decât SEO
Campaniile în Google sunt mai ușor de setat și gestionat, ele putând fi optimizate în permanență. Nu același lucru este valabil și pentru partea de SEO care necesită eforturi mai mari și o persoană care să creeze permanent conținut. De asemenea, Google Ads este ușor și intuitiv, chiar dacă urmărești doar rezultatele finale. Cu acces în contul de Google Ads al business-ului puteți vedea în timp real cum arată un anunț, la câte persoane s-a afișat, câte persoane au dat click și chiar ce căutări au fost făcute în legătură cu produsele/serviciile dvs.
6. Anunțurile Google acaparează rezultatele căutărilor
Anunțurile Google sunt ”copilul” Google (în timp, pagina de rezultate a căutărilor s-a modificat astfel încât un segment din ce în ce mai mare din partea de sus să fie dedicată reclamelor și nu rezultatelor organice). Trebuie menționat faptul că este un mit că nimeni nu face click pe reclame. Noile formate fac reclamele atât de greu de depistat, încât un utilizator obișnuit le poate diferenția cu greu de rezultatele neplătite.
7. Formatele anunțurilor Google sunt mai atractive decât rezultatele organice
Google a lansat o mulțime de noi formate de reclame în ultimii ani și este în continuare motivat să facă acest lucru, deoarece anunțurile mai clare și mai atractive primesc mai multe click-uri. Cu toate acestea, mai multe click-uri sunt bune în primul rând pentru afacere, deci profitați de cât mai multe formate de anunțuri și de extensii. Prin comparație, rezultatele neplătite par plictisitoare și neatractive.
8. Traficul de anunțuri Google convertește mai bine decât traficul organic
Traficul organic este grozav, fără dubii! Dar există dovezi că traficul din campanii plătite este chiar mai bun decât traficul organic – cu rate de conversie de până la două ori mai mari. (Rata de conversie variază în funcție de industrie și, ca întotdeauna, acest lucru s-ar putea să nu fie valabil pentru afacerea dvs., dar nu veți ști până nu încercați.) Acest lucru se datorează faptului că traficul din campaniile Google Ads este mai bine segmentat și se adresează direct celor interesați.
9. Anunțurile Google completează celelalte canale de marketing
Anunțurile Google sunt complementare celorlalte eforturi de marketing. Remarketing-ul este o modalitate deosebit de puternică de a utiliza anunțurile pentru a viza persoane care au manifestat interes pentru afacerea dvs. Astfel puteți urmări vizitatorii din trecut de pe site-ul dvs. web cu ajutorul unui modul cookie. Puteți chiar să le arătați exact produsul pe care l-au căutat, pentru a îi convinge să convertească sau să le trimiteți un mail prin care să le amintiți că au lăsat produse în coș pe care încă le pot achiziționa.
10. Concurenții dvs. utilizează anunțuri Google
În cele din urmă, există presiunea de la egal la egal. Vechiul argument „Toți ceilalți o fac, deci, de ce nu?” este persuasiv când vine vorba de marketing online. Vă propunem un experiment: faceți câteva căutări privind cuvintele cheie care țin de afacerea dvs.
Concurenții sunt probabil prezenți în rezultatele sponsorizate (în partea de sus a paginii de rezultate). Vă puteți permite să nu fiți?
Iar dacă nu există concurenți, cu atât mai bine. Aveți oportunitatea de a ocupa și mai mult spațiu în rezultate, cu costuri mici (pentru că nu există concurență). Cum ar fi ca primele rezultate (plătite și organice) să fie ale business-ului dvs. ?