SEO are un rol important în marketing-ul online și dacă este făcut corespunzător, va fi modalitatea ideală pentru a avea mai mult trafic pe site-ul tău, astfel vei mări baza de clienți.

Pentru afacerile mici, importanța SEO nu poate fi evidențiată suficient. Nu numai că te ajută să identifici cuvinte cheie și să dezvolți cunoștințele despre brand, dar îi ajută și pe întreprinzători să prezinte brand-ul lor către o audiență mai mare. Sunt multe site-uri online și mecanisme gratuite disponibile care ajută afacerile mici să obțină profit din afacerea lor online. Această postare te va ajuta să înțelegi importanța SEO și cum îți poate îmbunătăți afacerea sporind portofoliul tău de clienți.

Înțelegerea optimizării motoarelor de căutare

Competitiv și imprevizibil, SEO este determinat de o varietate de factori care se modifică frecvent. Redus la 2 categorii : SEO on-site ( titluri de pagină și descrieri, prima pagină, tagging, link-uri interne, etc.) și SEO off-site (rețelele de sociale, blogging pentru vizitator, back-links din site-uri web de înaltă calitate, etc.).
Va prezentăm câteva modalități în care vă puteți optimiza practica SEO:

Stabilește-ți cuvintele cheie

Scopul căutării cuvintelor cheie este de a observa care din cuvintele specifice se potrivesc mai bine pe site-ul tău. Fiind unul din primii pași în SEO, descifrarea cuvintelor cheie valoroase din piață este piatra de temelie pentru un site web de calitate. Concentrează-te pe termeni de nișă distincți care se găsesc la intersectarea afacerii tale cu piață.

Un instrument grozav și gratuit este Google Keyword Planner.

Crește viteza de încărcare a site-ului tău

Statisticile arată că 53% dintre cei care folosesc telefonul mobil vor abandona pagina ta online dacă le va lua mai mult de 3 secunde să se încarce. Acesta este un număr generos pentru 2018.
Există destule moduri de testare online, cum ar fi Google’s Page Speed. Câteva modalități prin care îți poți optimiza site-ul web, ca o regulă generală, este să îți formatezi adecvat imaginile supradimensionale; verifică captarea browser-ului și cum sunt stocate și comprimate datele online și verifică în codul site-ului ca totul să fie ok.

Fii creativ folosind meta-descrieri

Un element HTML care descrie și rezumă conținuturile paginii tale (la un maxim de 160 de caractere), descrierea meta poate avea un impact surprinzător în condiția ta SERP.

O meta-descriere bine gândită este capabilă să sporească exponențial rata de accesări a paginii tale online. Când redactezi conținutul, nu uita si de meta-descriere.

Creează conținut de calitate

Este știut că un conținut calitate va avea impact indiscutabil in online. Când este vorba de redactarea blog-urilor, articolelor sau simple copii, mulți oameni din mediul online cad în capcană menționării de cât mai multe ori posibil a cuvintelor cheie, fără să se concentreze pe scrierea propriu-zisă.

Realizează un URL ușor de citit

Google și alte motoare de căutare online doresc pagini curate și ușor de citit atunci când verifică un site. Renunță in URL la multe semne de punctuație, numere și litere pentru a avea un link optimizat. Un URL simplu pentru ochiul uman va fi prietenos si pentru Google.

Adaptează site-ul pentru dispozitivele de telefonie mobilă

Suntem intr-o eră a telefoanelor mobile și de aceea este mai important să te asiguri că site-ul tău promovează un design responsive. Nu este vorba doar de o prezentare adecvată; este despre transmiterea conținutului către clientul tău în cel mai eficient mod posibil.

Asigură-te că site-ul tău se afiseaza cu claritate indiferent că este vizionat pe tabletă, smartphone sau desktop. Motoarele de căutare online sunt capabile să stocheze și să înțeleagă mai bine un site care aparține unui URL.

Interacțiunea

Poate nu veti realiza de la început, dar o dată ce veti fi implicati in Marketing Online pentru o vreme, veți înțelege importanța de a construi relații, interacționa cu audienta și a stabili conexiuni cu ceilalți.

Mai întâi trebuie să construiești o relație cu ceilalți bloggeri, să răspunzi la comentariile online, să începi conversații pe Facebook. După ce ai fost validat ca o companie care interacționează cu clienții și alte industrii online, poți să contactezi alți bloggeri pentru oportunități de postare.

Scriind postări ca și invitat îți oferă oportunitatea să fii validat ca un om care poate influența domeniul din care face parte și după un timp, poți primi oferte de interviuri din partea altor bloggeri care încearcă să se remarce.

Prezența în cadrul rețelelor de socializare

Prezența în cadrul rețelelor de socializare este aproape obligatorie pentru dezvoltarea unei firme. Pentru a construi o activitate solidă în cadrul rețelelor de socializare trebuie să fii online pe fiecare platformă a rețelelor de socializare folosita de cei vizați de tine.

Harta Site-ului (Sitemap)

După ce ai finalizat site-ul , ar trebui să te înregistrezi la Google printr-un sitemap. Acest aspect este important deoarece este modalitatea de a le permite motoarelor de căutare online să îți cunoască site-ul și locația. Este si un mod de a ‘forta’ indexarea site-ului si a nu mai astepta robotul Google sa il indexeze.