marketing online
Marketing Online

Ce este marketing-ul online?

Marketing-ul online reprezintă arta și știința vânzării de produse și / sau servicii prin canale digitale, cum ar fi internetul și rețelele de telefonie mobilă.
Arta marketing-ului online presupune găsirea unui mix de marketing online adecvat de strategii care apelează la publicul tău țintă și care se finalizează cu vânzări.

Știința marketingului online constă în cercetarea și analiza, care se referă atât la alegerea strategiilor de marketing online ce urmează a fi utilizate, cât și la măsurarea succesului acestor strategii.Câteva noțiuni de care este posibil să fi auzit până acum, dar pe care nu ți le-a explicat nimeni:

digital marketing
Marketing Online

De ce afacerile mici sunt dezamăgite de Digital Marketing?

Nu este ceva neobișnuit să vezi afaceri mici plângându-se că marketingul digital nu funcționează. Iar când te uiți atent, ei fac munca cea mai ușoară în raport cu așteptările foarte mari. Un intern pentru SEO, unul pentru Facebook și o persoană care să posteze pe Instagram nu alcătuiesc o echipă de marketing digital.

Atragerea clienților reprezintă scopul final al oricărui plan de marketing. Toată lumea urmărește acest obiectiv, indiferent de mărimea business-ului.

e-mail marketing
Marketing Online

E-mail Marketing – încă de actualitate

În pofida adoptării legislației GDPR în UE și a reducerii imediate a numărului de e-mailuri care bombardau căsuțele poștale, este clar de ce ar trebui să utilizezi în continuare campaniile de E-mail Marketing – rămân o modalitate rentabilă de a ajunge la clienții existenți și viitori.

Cei mai mulți oameni încă își verifică mail-urile în mod regulat, și se bucură când primesc conținut care îi ține informați, le prezintă oferte, îi ajută să învețe sau pur și simplu îi face să râdă.

5 ponturi pentru site
Optimizare SEO

5 ponturi pentru a-ți creea și optimiza site-ul

A avea un site înseamnă că poți fi găsit de mai mulți clienți și ei pot conștientiza prezența ta. Aproape orice afacere are propriul ei site, deoarece clienții lor au tendința să verifice online produsele furnizate, serviciile și potențialii vânzători.

Indiferent de vânzarea directă sau indirectă a produselor sau serviciilor online, site-urile sunt o modalitate de a dezvolta credibilitate în rândul audienței. Astfel nu mai e rentabil să ai o afacere fără prezență în mediul online.
De cele mai multe ori, dacă ai demarat o afacere, este de la sine înțeles că trebuie să ai un site, pe care să-l și optimizezi. Astfel, șansele de a alcătui și dezvolta o bază de clienți noi, vor crește semnificativ. Trebuie să te asiguri că potențialii tăi clienți vor putea să te găsească online și să afle despre tine.

domenii premium branding
Marketing Online

Cum influenţează branding-ul Domeniile Premium?

Un nume de domeniu premium este la fel de puternic ca și ideea din spatele acestuia. Totul pe Internet începe cu un nume de domeniu, el este punctul universal de pornire pentru consumul de conținut.

Un nume de domeniu premium nu construiește doar brand-ul tau, este marca ta. Deținerea unui domeniu premium poate face mai mult pentru imaginea companiei tale, decât orice alt instrument de marketing.

web design responsive
Web Design

De ce design-ul responsive este atât de important?

În prezent design-ul responsive este foarte important în industria de web-design. Dar dacă nu există un designer, se poate adresa întrebarea: Ce înseamnă asta? Chiar se poate întreba dacă este obligatoriu ca site-ul afacerii să fie responsive.

Design-ul responsive te poate ajuta să rezolvi multe probleme pentru site. Poate face ca site-ul să fie accesat ușor de pe telefonul mobil, poate îmbunătăți modul de afișare pe dispositive cu display-uri mici sau mari și poate spori timpul petrecut de vizitatori pe site-ul tău. De asemenea, îți poate optimiza clasarea pe motoarele de căutare.
În continuare se prezintă avantajele și dezavantajele design-ului responsive, cât și importanța acestuia pentru site-ul companiei.

hosting ieftin sau scump
Mentenanta Site Web

Cum alegi un hosting de calitate pentru site-ul tău?

O mare parte din clienții noștri au încercat în trecut să-și găzduiască site-urile la furnizori de hosting ieftin. Desi au ales acest lucru pentru a economisi bani, problemele aparute la site le-au adus prejudicii mult mai mari decat daca ar fi ales un serviciu premium.

Ne-am gândit că ar fi o idee bună să impartasim din experiența noastră despre găzduirea “ieftină” pentru a avea o imagine mult mai clara privind acest serviciu.

finalul content marketingului
Marketing Online

Content marketing-ul așa cum îl știm noi este la final!

27.000.000 de postări de continut sunt zilnic distribuite online. Content Marketing-ul intră într-o nouă eră, astfel competiția pentru captarea atenției audienței este în continuă creștere.

Toate organizațiile care se bazează pe Content Marketing sunt provocate să creeze o strategie de succes care să fie și profitabilă.Content Marketing-ul devine destul de dificil atunci când încerci să diferențiezi mesajul tău de restul competiției și să câștigi audiența vizată.

Doar 37 % dintre creatorii de conținut afirmă că strategia lor de Content Marketing este eficientă.

consumator modern si realist
Marketing Online

Ce gândeşte un consumator modern și realist?

De Ziua Mondială a Mediului Înconjurător, ne îndreptăm atenția spre întrebările adresate de consumatorii inteligenți, atunci când privesc un produs și cum își pot explica brandurile eforturile pentru a preîntâmpina mai bine așteptările consumatorului.

Consumatorii de astăzi devin mult mai precauți cu deciziile lor despre cumpărături, dorind să afle din ce în ce mai multe despre produsele pe care le consumă. Verifică etichetele de pe ambalaj care transmit o poveste valabilă și sănătoasă. Se așteaptă ca brand-urile să comunice informația pe care ei o caută.
Nu mai sunt doar curioși să afle despre ingredientele de pe ambalaj, dar și de unde provin acestea.

gazduire site web
Mentenanta Site Web

Ce trebuie să știi despre găzduirea site-ului tău?

Găzduirea site-ului tău chiar este importantă în clasificarea lui, așa că trebuiesc reținute toate aspectele menționate.

Optimizarea SEO are ca țintă expunerea site-ului tău pe motoarele de căutare. Astfel alegerea pentru un furnizor de găzduire, poate anula șansele de expunere, sau amplifica expunerea.
Deși alegerea de găzduire are un efect subtil în clasificarea motoarelor de căutare, situația unei găzduiri nu modifică clasificarea unui site. Alegerea poate ajuta să nu se ajungă pe un server greșit.