Faceți parte dintr-o afacere mică ce caută să construiască un site sau sunteți o companie deja dezvoltată care caută să-și refacă site-ul pentru a-şi comunica misiunea mai ușor?
Suntem o agenție de web design transparentă și deschisă care ajută clienții de toate felurile prin multe proiecte diverse și existam pe piață din 2010. Avem o abordare specială și unică pentru toate proiectele, asigurându-ne că le terminăm la timp și lucrăm cu toate bugetele, dar și alături de clienți pentru a-i ajuta să ia cele mai bune decizii pe baza TUTUROR cerințelor lor (nu doar când vine vorba de preț). Indiferent de tipul de companie pentru care lucrați sau poziția dumneavoastră, suntem aici pentru a vă ajuta să înțelegeți costul total al unui site.
O modalitate de a determina cât ar putea să coste site-ul dumneavoastră este de a vă axa doar pe industria pe care o reprezentați. Fiecare industrie este diferită și există un minim de cerințe, design, imagini, etc. ce ar putea să varieze în funcție de tipul de afacere pe care îl aveți. La fel ca și afacerile pe care le reprezintă, site-urile nu sunt create la fel.
Site-urile au diferite roluri, diferite tehnologii și așadar pot să varieze foarte mult când vine vorba de cost în funcție de design și funcționalitate și ar putea să devină mai complex, în funcție de nevoile companiei dumneavoastră.
Costurile pentru Web design sunt de obicei determinate în urma estimării numărului de ore pe care îl vom petrece pentru a crea designul site-ului dumneavoastră, dezvoltarea acestuia și mentenanța acestuia.
Din acest motiv, este foarte important să aveți o idee cu privire la caracteristicile pe care ați dori ca site-ul dumneavoastră să le aibă și de unde veți obține conținutul ce va fi publicat pe site pentru a primi o estimare de cost pentru site.
Costul unui site
Crearea unui site web reprezintă o provocare, deoarece antreprenorul trebuie să înțeleagă care sunt caracteristicile pe care trebuie să le urmareasaca și în funcție de acestea să găsească cel mai bun preț. Însă, în România, costul reflectă adesea calitatea serviciilor oferite. Ca în orice domeniu, un cost mic poate ascunde multe lipsuri, care pe internet pot aduce prejudicii de imagine companiei sau pot afecta vizibilitatea acesteia în Google.
Caracteristicile principale ale unui site, ar trebuie să fie:
- site responsive (design adaptabil pe tabletă, mobil, desktop)
- site optimizat SEO (ajută la indexarea rapidă în Google, un serviciu rar adăugat în pachetele de web design)
- site cu interfață de administrare (cu siguranță v-ar ajută să puteți modifica ușor conținutul din site și să nu apelați contra-cost la echipa care l-a creat)
- design care urmărește identitatea vizuală a companiei
Numele domeniului
Numele domeniului site-ului dumneavoastră este numele unic ce apare în URL-ul site-ului. E ca o amprentă digitală – este specifică dumneavoastră. Deși alte site-uri au nume de domenii asemănătoare, numele domeniului dumneavoastră este doar al dumneavoastră. Cu toate acestea, pentru a deține drepturile la numele domeniului, trebuie să-l înregistrați în fiecare an, lucru de care vă vom aduce noi aminte când este cazul.
Numele de domeniu este important pentru că acesta crează o identitate online pentru site-ul dumenavoastră. Dacă aveți un nume de domeniu deja stabilit, acesta va oferi încredere vizitatorilor de pe site și potențialilor clienți în timp ce vă ajută în continuare să vă creșteți brand-ul.
Este important pentru că dacă trebuie să schimbați hosting-ul vreodată, numele de domeniu va pleca odată cu dumneavoastră. Numele de domeniu este important pentru că vă crează mai multe oportunități pentru branding, lucru care este necesar pentru a atinge obiectivele pe care le aveti.
Hosting
Hosting-ul este serviciul care permite site-ului dumneavoastră să fie accesat de alți utilizatori de pe internet. Un host de pe web vă oferă spațiu pe server pentru site-ul dumneavoastră, ceea ce permite oamenilor de peste tot din lume să îl acceseze. Hosting-ul pentru un site web este un alt factor ce trebuie de luat în considerare când vine vorba de costurile pentru site.
Hosting-ul este important pentru că poate afecta timpul de încărcare a unei pagini, dar si vulnerabilitatea acestuia la virusi.
Suportul tehnic pe care îl veți primi este un alt factor important, deoarece multe companii de găzduire nu îl oferă deloc sau doar parțial, ceea ce inseamna că puteți fi pus în situația de a vă repara singur site-ul în cazul în care server-ul are probleme. Pe scurt, cel care vă oferă hosting are un impact major asupra modului în care site-ul va funcționa. Deși există servicii de hosting foarte ieftine, suportul lor tehnic (dacă oferă această opțiune) nu va fi la fel de bun ca cel în cazul serviciilor plătite mai mult si nici resursele pe care vi le vor aloca site-ului nu vor fi suficiente pentru a susține traficul.
Optimizare SEO
Pentru a atrage cât mai mulți vizitatori posibil, ar trebui să vă optimizați site-ul pentru motoare de căutare. Serviciile SEO în mod tipic includ mai multe metode și tactici de a atrage oameni precum căutarea cu cuvinte cheie, activități ce țintesc un anumit public, link-uri, crearea de conținut specific și multe altele.
Banii pe care i-ați investit în designul profesional al site-ului nu înseamnă prea mult dacă vizitatorii nu pot să vă găsească site-ul așa că SEO-ul este critic pentru a vă face site-ul vizibil.
Mentenanța continuă a site-ului
Mentenanța site-ului este un întreg proces implicat în actualizarea și administrarea unui site odată ce acesta este online. Acest lucru înseamnă verificarea dacă hardware-ul și software-ul site-ului funcționează bine și dacă site-ul este actualizat la zi impotriva virușilor sau dacă are actualizate codurile de programare.
Mentenanța site-ului este importantă pentru că afectează cât de interesați sunt vizitatorii de site-ul dumneavoastră, vă permite să vă mențineți ranking-ul de pe motoarele de căutare, pe scurt vă ține site-ul în viață.
Trebuie să aveți in vedere un buget pentru a menține site-ul după ce acesta este lansat pe internet sau site-ul va pica și veți pierde șansa de a vă menține ranking-ul în rândul rezultatelor motoarelor de căutare.
Concluzie
Costul unui site poate varia în funcție de caracteristicile sale, serviciile de marketing ale site-ului pe internet, calitățile estetice și compania care crează design-ul web al acestuia.
SFAT: Faceți puțină cercetare și alegeți o agenție ce vă oferă un serviciu ce acoperă toate aceste opțiuni. Este important să aveți un singur punct de contact și o singură echipă responsabilă.